Ghid pentru semnarea electronica a documentatiei de credit aferente cardului tau AXI:

Pasul 1: pe numarul de telefon si pe adresa de email comunicate catre Axi Finance IFN S.A. primesti linkul pentru initierea procesului de semnare;

Pasul 2: accesezi link-ul primit prin SMS sau apesi butonul "Vizualizare documente" din email-ul primit conform pasului 1;

Pasul 3: citesti cu atentie documentele care se deschid prin accesarea linkului primit prin SMS sau apasarea butonului "Vizualizare documente". Daca doresti poti salva aceste documente (in format pdf.) pe dispozitivul personal;

Pasul 4:  pe numarul de telefon si pe adresa de email comunicate catre Axi Finance IFN S.A. **primesti codul OTP pe care il vei utiliza pentru semnare;

**Creditorul iti poate solicita anumite documente in vederea actualizarii/ completarii documentatiei de credit. Intr-o asemenea situatie vei primi codul OTP doar dupa incarcarea documentului solicitat. Urmezi instructiunile pentru incarcarea documentului(elor) si apesi butonul “Urmatorul”. 

Pasul 5: dupa ce ai citit documentele, apesi butonul “Semnare” aflat in josul paginii;

Pasul 6: in campul dedicat, introduci codul OTP primit conform pasului 4 si apesi butonul “Semnare”;

Pasul 7: daca semnarea a fost realizata cu succes pe ecran va aparea mesajul “Semnatura efectuata”;

Pasul 8: pe adresa ta email primesti documentele semnate electronic (in format pdf.) si dovada semnaturii tale electronice cu marca temporala si semnata electronic de LLEIDA.NET, cu un cod unic de identificare a documentului semnat si cu toate informatiile relevante privind semnatura electronica realizata. Poti salva aceste documente pe dispozitivul personal.

Pentru vizualizare ghid cu poze atasate, te rugam sa dai  CLICK aici!